Strikkede lommetøfler

Så var jeg ferdig med lommetøflene som har ligget påbegynt en stund. Jeg har i grunn fått ferdig litt forskjellige prosjekter. Kjekt det :)  Oppskriften på tøflene fant jeg en gang her: Ihk Design  Disse skal jeg beholde selv. frøkna vil også ha, men disse ble litt store, så da starter jeg på et nytt par. Og da kan hun få ta en titt i garnboksen min og velge farge :) Lurer på å prøve meg på tynnere garn neste gang.

#strikke #tøfler #lommetøfler #strikkedetøfler #strikkedelommetøfler

9 kommentarer

frodith

01.03.2014 kl.20:16

Jeg fikk lommetøfler av søsteren min, men de var reim oppå :-)

Engla

01.03.2014 kl.21:03

Lommetøfler må jo være utrolig praktisk og ikke minst deilig å ha på seg :)

Fine ble dem ihvertfall :)

dandilion

01.03.2014 kl.21:14

frodith: Så heldig du er :) Lommetøfler er kjekke å ha med seg i veska. Varianten jeg har laget er en meget enkel variant. Strikker fram og tilbake og syr så sammen :)

Lithanna

01.03.2014 kl.21:49

Åååh, flinke vesen! :D

dandilion

01.03.2014 kl.22:56

Engla: Takk! Nå måtte jeg ta dem på. Var plutselig så kald på føttene og da er det godt å ta på seg varme tøfler :)

dandilion

01.03.2014 kl.22:56

Lithanna: Takk! :)

wendysinfamilie

01.03.2014 kl.23:46

Så kjekt , prøver å finne noen tøffler jeg kan hekle her , er altid kald på føttene..

Hekleri og Ra

02.03.2014 kl.01:07

Så kule:-)

dandilion

02.03.2014 kl.11:46

wendysinfamilie: Tøfler er godt å ha. Når jeg blir kald på føttene blir jeg kald i hele meg.

dandilion

02.03.2014 kl.11:48

Hekleri og Ra: Takk! :) Legger straks ut et innlegg med spørsmål om strikkehjelp. Trenger litt hjelp :)